اخبار

مراسم رونمایی از گیلگمش در دانشگاه شریف

مراسم رونمایی از گیلگمش در دانشگاه شریف

گیلگمش در بیست‌ و‌ نهم بهمن‌ماه به همراه تیم خود مهمان دانشگاه صنعتی شریف بود تا علاوه بر معرفی مجله‌های فارسی و انگلیسی، عضو جدید خانواده، ویژه‌نامه نوجوان را نیز به علاقمندان معرفی کند.

 برنامه راس ساعت ۱۴:۰۷با سخنرانی آرش نورآقایی آغاز شد. مسئول سیاست‌گذاری فصلنامه‌های‌ گیلگمش به معرفی اجمالی مجله و اهداف پیش روی تیم گیلگمش پرداخت.

 در ادامه برنامه پریا پارسا به نمایندگی از سردبیر فارسی و سارا اسدی یکی از سردبیران گیلگمش بین‌الملل به معرفی فصلنامه‌ها و بخش‌های آنان پرداختند. همچنین، حمیرا محب‌علی با اشاره به اهمیت گردشگری خانواده در سراسر دنیا، گیلگمش نوجوان را به شرکت‌کنندگان برنامه معرفی کرد و بخش‌های مختلف آن را شرح داد.

 دکتر پژمان نوروزی نیز در مراسم رونمایی تیم گیلگمش را همراهی کرد و در کسوت مجری در برنامه حضور داشت. همچنین در بخش دیگر، همراهان گیلگمش شاهد اجرای مهندس پویان مقدم درباره آموزش بازی در سفر بودند.

 شرکت‌کنندگان در مراسم رونمایی از مجله‌های گیلگمش، بیننده هنرنمایی اردوان بیرگانی و مهرانگیز قلاوند زوج نقال و شاهنامه‌خوان از خوزستان بودند. در انتهای مراسم نیز عکس‌هایی از حضار و تیم گیلگمش به نشان یادگاری ثبت شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا