قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

شرایط و قوانین سایت گیلگمش تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و هرگونه خرید و فروش در این سایت مطابق این قوانین انجام می‌شود.
در صورت بروز هر گونه مشکل در زمینه فعالیت‌های سایت،  مراجع قضایی مرجع رسیدگی خواهندبود و درصورت نیاز به ارائه اطلاعات مشتریان، کلیه همکاری‌های لازم با مراجع ذی‌صلاح انجام خواهدشد.

هم‌چنین تمامی اطلاعات مربوط به مشتریانی که به‌هرصورت به این سایت مراجعه می‌کنند نزد مسئولین سایت محفوظ بوده و از اطلاعات موجود تنها در جهت خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی استفاده خواهدشد.

چناچنه آدرس پستی به درستی وارد نشده باشد، مسئولیت آن به عهده خریدار است.

بسته پستی پس از اتمام مراحل خرید، حداکثر هفت روز کاری به مقصد می‌رسد.

برای پیگیری یا سؤال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان گیلگمش از طریق ادمین اینستاگرام یا تلگرام در تماس بگیرید.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های گیلگمش تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

گیلگمش همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، پس از تکمیل فرآیند خرید، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت پست است و گیلگمش تنها در صورت تأیید شرکت پست و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا