چهارراهمقاله‌ها

گیلگمش یک جریان است

گیلگمش یک جریان است

این شعار ما در گیلگمش است: «مجموعه گیلگمش نه تنها یک مجله بلکه یک جریان است». گیلگمش تلاش می‌کند با افزایش دانش و آگاهی در گردشگری کشور و پیوند بخش‌های مختلف آن، علاوه بر هم‌افزایی، دیدگاه‌های نو را به مخاطبان و همکاران خود معرفی کند. از این رو، در فصل پاییز مجموعه گیلگمش برگزارکننده نشست‌ها، هم‌اندیشی‌ها و رویدادهای متنوع بود که در این گزارش بخشی از آن‌ها را به اختصار مرور می‌کنیم.

از کوره‌راه تا شاهراه با جهانگردان ایرانی

در آخرین روزهای تابستان مجموعه فصلنامه گیلگمش با همکاری گالری «آس» نمایشگاه گروهی عکس و سلسله ‌نشست‌های سفرنامه‌خوانی «از کوره راه تا شاهراه» را برگزار کرد.

در این رویداد جمعی از جهانگردان ایرانی در پانزده شب به معرفی مسیرهای سفر پرداختند. شاهین تیوای سادات‌الحسینی سفرنامه «بر مدار شرق می‌چرخم»، عبدالرضا کوهپایه سفرنامه «به امید روزی که همه عاشق مارمولک‌ها باشند»، نسیم معماریان سفرنامه «بی‌کرانگی» و امید حاتمی با سفرنامه «خراسان بزرگ» میزبان علاقه‌مندان به سفر و گردشگری بودند. همچنین نگار نامور و هاشم سیماب سفرنامه «نارنگی»، عدالت عابدینی سفرنامه «دوچرخه‌سواری در تاجیکستان یادگار دیار پارسیان»، علیرضا عالم‌نژاد سفرنامه «روایت تهران»، مسلم ایران‌نژاد سفرنامه «سفر در سرما با دوچرخه»، پرویز شجاعی‌پارسا سفرنامه «سفر به مالدیو سرزمین شن‌های سفید»، پویان مقدم سفرنامه «جاده ابریشم»، امیر شاهچراغیان سفرنامه «به دنبال آسمان شب»، امید غلامعلی‌پور سفرنامه «دیدنی‌های اروپای شرقی»، شهاب چراغی سفرنامه «ماداگاسکار، سرزمین عجایب»، حسین عبداللهی سفرنامه «از آتاکاما تا پاتاگونیا» و همچنین لقمان رفیعی و آرام عبدی سفرنامه «خاطرات شرق آسیا» را برای علاقه‌مندان بازگو کردند. بسیاری از علاقه‌مندان به سفر و گردشگری به گالری آس می‌آمدند تا عصاره سفر جهانگردان ایرانی را با جان و دل بپذیرند و در این میان گیلگمش با خرسندی از ایجاد چنین فضایی، با نویسندگان، همراهان و جهانگردان جدیدی برای شروع همکاری‌های نو از جنس سفر آشنا شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا