اخبار

کتاب «رؤیای سفر، وین» برای گردشگران ایرانی منتشر شد

کتاب «رؤیای سفر، وین» برای گردشگران ایرانی منتشر شد

کتاب «رؤیای سفر، وین» به عنوان سومین جلد از مجموعه‌ٔ کتابهای راهنمای سفر به شهرها و کشورها توسط شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی اسرا پرواز (ایوار) در ۲۸۸ صفحه با همکاری انتشارات نوسده منتشر شد.

نیاز به توسعهٔ مقاصد سفر امن در نقاط مختلف جهان از یک سو و اهمیت جلب رضایت مسافران و علاقه‌مندی آنها به کتاب‌های راهنمای مؤثر و کارآ از سوی دیگر، این مجموعه را بر آن داشت تا در این فصل نسبت به تهیهٔ جلد دیگری از مجموعه‌ٔ ذیربط اقدام شود. از این رو شرکت ایوار به عنوان مجری مسئول و موفق در اجرای تورهای متعدد خارج از کشور با همکاری گروه نویسندگان و هنرمندان از جمله راهنمایان گردشگری در مقاصد موردنظر، این‌بار اقدام به تولید محتوای باارزش و به‌روز برای مسافرین پایتخت کشور اتریش، وین کرده‌است.
این مجموعه‌ به منظور «آموختن بهتر» و «خلق خاطرات شیرین‌تر از سفر» تدوین می‌شود و حاصل تولید محتوای ناب و دقیقی‌است که از سوی تیمی مسئول برای سلایق مختلف مسافران ایرانی شخصی‌سازی شده است.

در چهارده فصل مندرج در این کتاب، گردشگران ایرانی خواننده‌ٔ روایات مختلفی از جغرافیا و تاریخ اتریش و وین، روابط میان ایران و اتریش، معرفی محله‌ها، بناها، موزه‌ها، پارک‌ها و انواع خوراک و منتخبی از رستوران‌ها و کافه‌ها خواهند بود. در این کتاب هم‌چنین توجه خاصی به هنر موسیقی، ادبیات و سینما در این شهر، بسیاری از مراکز خرید و تقویم رویدادهای آن شده است.
معرفی جغرافیای محصور اتریش و واکاوی موقعیت وین در آن، مرور تاریخ و شرح ریخت‌‌شناسی این شهر در دوره‌های مختلف از استقرار اولیه تاکنون، وقایع‌نگاری موازی ایران و اتریش و بررسی رد پای فرهنگ و هنر ایران در این کشور، وصف ملاقات مشاهیر دو کشور و سفرنامه‌های ذیربط از خواندنی‌ترین بخش‌های این کتاب هستند.
خاطرهٔ پرسه در وین، بی‌شک از رؤیایی‌ترین بخش‌های این سفر است. در پنجمین فصل کتاب شما با بخش قابل توجهی از محله‌های وین و دیدنی‌ترین مقاصد آنها آشنا خواهید شد. سه نقشه‌راه مسیرهای سلطنتی، تاریخ و هنر و باغ تا بازار با ذکر اهم موقعیت‌های مسیر و زمان گشت، لذت محله‌گردی را برای خوانندهٔ کتاب افزون می‌کنند.
مهمترین بناهای تاریخی وین نظیر کلیساها، کاخ‌ها و … و ۹ موزه و گالری باشکوه در ادامه مورد توجه قرار گرفته‌اند.
وقت آن رسیده که لختی در یکی از پارکهای زیبای وین غبار خستگی را از تن بروبیم، طعم شهر را زیر دندان ببریم و سری به خفتگان در سینهٔ شهر بسپاریم.
خرید سوغات سفر فراموش نشده و ۱۰ خیابان و مرکز خرید به مسافران پیشنهاد شده است.
شما در پایتخت موسیقی اروپا در سایه‌سار نبوغ هنرمندانی چون موتسارت، بتهوون، اشتراوس، شوبرت و … به وجد خواهید آمد.
اطلاع از کارناوال‌ها، فستیوال‌ها، بازارچه‌ها و رویدادهای مختلف وین بهترین زمان سفر را به شما گوشزد می‌کند.
در سیزدهمین فصل از این کتاب منتخبی از آثار ادبی و سینمایی وین معرفی شده‌اند.
وین با حومه‌اش منتطر شماست؛ پس راهیِ سفرهای یک‌روزه و فراموش‌نشدنی به شهرهای براتیسلاوا، زالتسبورگ، هالشتات، گراتس و واخاو شوید.
واپسین بخش این کتاب به اطلاعات کلیدی گردشگری وین، نکات ایمنی و مهمترین اپلیکیشن‌های کاربردی در آن اختصاص دارد‌.
این جلد از مجموعهٔ کتابهای راهنمای سفر به شهرها و کشورها نیز حاوی کوتاه‌نوشت‌های تکمیلی در قالب «راز»، «پیشنهاد راهنما»، «مشاهیر»، «جالب است بدانید که» و «سفرنامه» است.

«رؤیای سفر، وین» با مسیریابی ۸۴ مقصد به کمک تکنولوژی QRcode در این کتاب دلپذیرتر خواهد شد.

علاقه‌مندان از سراسر ایران برای تهیه‌ٔ این کتاب به قیمت ۳۵۰ هزار تومان می‌توانند با شماره تلفن ۹۱۰۰۹۱۰۰-۰۲۱ شرکت ایوار تماس گرفته و یا به وبسایت www.gilgameshmag.com و شبکه‌های مجازی فصلنامه‌ٔ میراث و گردشگری گیلگمش و انتشارات نوسده مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا