اخبار

گردهمایی رونمایی از کتاب «رؤیای سفر، ایتالیا»

شامگاه واپسین روز از مردادماه ۱۴۰۲ خانهٔ هنرمندان ایران میزبان علاقه‌مندانی بود که مشتاق رونمایی از کتاب «رؤیای سفر، ایتالیا» بودند.
کتاب «رؤیای سفر، ایتالیا» به عنوان دومین جلد از مجموعه‌ٔ کتابهای راهنمای سفر به شهرها و کشورها -پس از جلد نخست این مجموعه تحت عنوان «رؤیای سفر، پاریس»- توسط شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی اسرا پرواز (ایوار) در ۴۸۰ صفحه با همکاری انتشارات نوسده منتشر و در این برنامه به مخاطبان معرفی شد.
آرش نورآقایی، مدیرمسئول نشر نوسده ضمن ابراز مراتب قدردانی از همراهی تیم پروژه به شرح اجمالی ویژگی‌های این مجلد پرداخت. او در ادامه از بهنام سیفان، مدیریت محترم عامل آژانس ایوار برای سخنرانی دعوت کرد.
ایشان نیز ضمن برشمردن موفقیت‌های آژانس ایوار و شایستگی‌های مجریان و راهنمایان شاغل در تورهای اروپایی این مجموعه، از اهداف این طرح و اهمیت آموزش گردشگر فرهیخته و مسئول گفت. سیفان نیز از همراهی گروه نویسندگان، هنرمندان، دبیران و مشاوران و ویراستار کتاب برای تولید، تدوین و انتشار آن تشکر کرد و نوید انتشار جلدهای دیگری از این مجموعه را در آینده‌ای نزدیک داد.
در ادامهٔ بخش اول این گردهمایی و با همراهی گروهی از تیم پروژه، رونمایی از پوستر جلد این کتاب انجام شد.
در بخش دوم علیرضا سیداحمدیان، ویراستار؛ ایمان اوجیان، مدیر هنری؛ نسیم محمدی، مدیر پروژه و سارا یکتاپرست، نمایندهٔ گروه نویسندگان به جزییات مراحل تولید محتوای فاخر کتاب پرداختند.
سخنان دلنشین استاد ابوالقاسم ساسان، پیشکسوت راهنمایان گردشگری کشور، پایان‌بخش این برنامه بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا