اخبار

کتاب «مخاطرات سفر و بیماری‌های شایع» منتشر شد

کتاب «مخاطرات سفر و بیماری‌های شایع» منتشر شد

دومین کتاب از نشر نوسده با عنوان «مخاطرات سفر و بیماری‌های شایع» به نویسندگی مرتضی نادی در ۱۷۶ صفحه و ۸ فصل، تیرماه ۱۴۰۱ منتشر شد.
در مقدمه‌ی ناشر، رسالت این کتاب، سفر بی‌خطر مسافران معرفی شده و ایمنی در سفر اهم موضوعی‌است که در آن مورد توجه قرار می‌گیرد. از آنجا که نویسنده، تجربه‌ی بالایی در امداد و نجات گردشگران کوهستان دارد کمبودها و الزلمات این مهم را به خوبی شناسایی می‌کند؛ نادی در مقدمه به انواع سفرهای جذاب و مخاطرات ذیربط آنها اشاره دارد و هدف از خلق این محتوا را به‌یادماندنی‌تر و لذت‌بخش‌تر کردن سفر می‌داند. او در این کتاب در کنار زرق و برق مقاصد مختلف، خطرات بالقوه را گوشزد کرده و بر مخاطرات پیش‌بینی شده به‌ویژه از سوی سازمان جهانی بهداشت توجه می‌دهد.
این کتاب نخستین مجلد با محوریت مخاطرات و بیماری‌های شایع در سفر در حوزه‌ی گردشگری ایران است. نویسنده امید دارد با مطالعه‌ی این مطالب از بروز بسیاری کاسته و زمینه‌ساز سفرهای ایمن‌تر شود.
محتوای به‌روز این کتاب با پژوهش در منابع و بررسی دستورالعمل‌های منتشرشده از سوی سازمانهای مسئول جهانی- به شرح مندرج در منابع کتاب- تولید شده‌است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید آنلاین این کتاب از سراسر ایران با مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به وبسایت فصلنامه‌ی میراث و گردشگری گیلگمش به آدرس www.gilgameshmag.com یا اینستاگرام به آدرس gilgameshmagazine مراجعه فرمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا