اخبار

کتاب «رؤیای سفر: پاریس» برای گردشگران ایرانی منتشر شد.

کتاب «رؤیای سفر: پاریس»، به عنوان نخستین جلد از مجموعه کتابهای راهنمای سفر به شهرها و کشورها با حمایت مالی، معنوی، علمی و فنی شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی اسرا پرواز (ایوار) در ۳۳۴ صفحه توسط انتشارات رهسپاران منتشر شد.

خیال سفر به پاریس، شهر نور، شهر عشق و عروس شهرهای دنیا از عهد قاجار به حق در سر ما ایرانیان نیز پرورانده شده‌است. از این روی شرکت ایوار به عنوان مجری مسئول و موفق در اجرای تورهای پاریس با همکاری فصلنامهٔ میراث و گردشگری گیلگمش و‌ تیمی خبره و برگزیده اقدام به تولید محتوای باارزش و به‌روز برای مسافرین پاریس کرده‌است.

در هفت فصل مندرج در این کتاب گردشگران ایرانی با روایتی دلنشین با موضوعاتی اعم از جغرافیای فرانسه و پاریس، تاریخ فرانسه و پاریس، روابط سیاسی، فرهنگی و ادبی ایران و فرانسه، محله‌ها، بناهای تاریخی، موزه‌ها، پارک‌ها، آرامستان‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و خوردنی‌ها، مراکز خرید، جشن‌ها و رویدادها، پاریس در کتاب‌ها و فیلم‌ها، گشت‌های یک‌روزه از پاریس به مقاصد دیگر و اطلاعات ضروری سفر آشنا خواهند شد.

روایت دلنشین جاذبه‌های این مقصد بر افسونگری این شهر جهانی خواهد افزود؛ گاه در شرح جاذبه‌های این شهر به اقتضای مقاصد، از روایت سفرنگاران ایرانی قاجار به عنوان چاشنی سفر استفاده شده؛ بخش «جالب است بدانید که:» برای جذابیت بیشتر افزوده شده و شگفتی‌های این شهر را در «راز»های پاریس در این کتاب می‌خوانید؛ همانها که گاه زبده‌ترین راهنمایان هم از آنها بی‌اطلاع‌اند. حواستان باشد که «پیشنهاد راهنما» را هم از دست ندهید!

این کتاب در بخش محله‌های پاریس شامل پنج نقشه از مسیرهای پیاده‌روی با عناوین ملاقات با هنرمندان، از صدای گلوله تا نوای اُپرا، گم‌گردی در پاریس، هم‌قدم با قلم و قدم‌زدن در دشت بهشت است؛ یک نقشهً کامل شهر و متروی آن نیزدر داخل جلد کتاب قرار دارد.

با طراحی‌های اینفوگرافیک در این کتاب، اطلاعات تکمیلی قابل دریافت است‌.

هم‌چنین امکان دسترسی به مشخصات مقاصد برشمرده در کتاب «رؤیای سفر: پاریس» از طریق تکنولوژی QRcode فراهم آمده و اطلاعات ضروری پاریس در بخش ذیربط درج شده‌است.

عناوینی هم‌چون وسایل موردنیاز برای سفر به پاریس، مجموعه کتاب‌ها، فیلم‌ها و موسیقی پیشنهادی برای کشف و دریافت بهتر از این سفر از دیگر مواردی هستند که در تدوین این کتاب مورد توجه قرار گرفته‌اند.

صفحات انتهایی کتاب برای درج خاطرات شیرین شما از این سفر رؤیائی پیش‌بینی شده‌است.

علاقه‌مندان از سراسر ایران می‌توانند برای خرید آنلاین این کتاب با قیمت ۱۳۷ هزار تومان به وب‌سایت:

www.gilgameshmag.com

و برای خرید حضوری به شهر کتاب نیاوران و کتاب افرا مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا