اخبار

معرفی فصلنامه گیلگمش در همایش گردشگری پایدار

معرفی فصلنامه گیلگمش در همایش گردشگری پایدار

در این همایش که ۲۴ مهرماه ۹۶ در پردیس دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد علاوه بر سخنرانی تنی چند از مسئولین دانشگاه و فعالان محیط‌زیست، «سارا اسدی» به نمایندگی از فصلنامه گیلگمش با حضور در پشت تریبون به معرفی این فصلنامه و تشریح شعارهای تعیین‌شده برای فصلنامه گیلگمش پرداخت.

 «سارا اسدی» از شعارهای فصلنامه گیلگمش و رویکرد این رسانه که متکی به اهداف زیست‌محیطی و توسعه پایدار است سخن گفت و اظهار داشت: برای چاپ مجله‌های فارسی و انگلیسی گیلگمش هیچ درختی قطع نمی‌شود و از پودر سنگ بهره گرفته‌ایم تا آسیب به محیط‌زیست به کمترین حد برسد.

 وی افزود: در مجله گیلگمش که توسط فعالان گردشگری و میراث فرهنگی منتشر می‌شود به اهداف محیط زیستی هم توجه کرده‌ایم و با حمایت از کلیه جریان‌های محیط زیستی به کمپین‌های یک قطره آب و جمع‌آوری درب بطری برای توانمند کردن معلولین پیوسته‌ایم.

 «اسدی» خطاب به همه حاضرین در این همایش بیان کرد: اهالی مجله گیلگمش که خود به یک جریان پویا تبدیل شده‌اند، پشت‌میزنشین نیستند و برای تولید مطلب و عکس­های خود در چهارگوشه ایران در میان جوامع حضور پیدا می‌کنند به‌گونه‌ای که برخی مطالب مجله شرح‌حال اقدامات دست‌اندرکاران مجله برای توانمندسازی جوامع است.

 وی در پایان از جامعه علمی کشور خواست با توجه به رویکرد جهانی فصلنامه گیلگمش که هدف آن معرفی ایران است از فعالیت‌های داوطلبانه این رسانه حمایت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا