اخبار

حضور گیلگمش در بیست‌و‌سومین نمایشگاه مطبوعات ایران

حضور گیلگمش در بیست‌و‌سومین نمایشگاه مطبوعات ایران

فصلنامه تخصصی گیلگمش در بیست‌و‌‌سومین نمایشگاه مطبوعات ایران از پنجم تا دوازدهم آبان‌ماه در مصلی بزرگ امام خمینی حضور پیدا می‌کند و با مخاطبان خود دیدار خواهد داشت.

 فصلنامه گیلگمش که با گستره سراسری و در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری منتشر می‌شود در دومین سال انتشار، اولین حضور خود را در نمایشگاه مطبوعات تجربه می‌کند.

 در مدت زمان برگزاری نمایشگاه علاوه بر اینکه نمایندگانی از تحریریه و بخش فروش به صورت ثابت حضور دارند مقرر شده است تا سردبیران گیلگمش فارسی و انگلیسی و همچنین تنی چند از نویسندگان فصلنامه حضور داشته و با مخاطبین مجله دیدار و گفت‌وگو کنند.

 در حاشیه بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات ایران، آرش نورآقایی رئیس شورای سیاستگذاری فصلنامه گیلگمش در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ساعت ۱۷:۴۵ با موضوع گردشگری و میراث فرهنگی برای مخاطبین گیلگمش و علاقمندان سخنرانی خواهند کرد.

 نمایشگاه مطبوعات عرصه‌ای برای ارزیابی رسانه‌ها و تقویت ارتباط آنها با یکدیگر، مردم و مسئولان است. در زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات، علاوه بر گفتگوی بی واسطه مسئولان و مردم با رسانه‌ها، طرح مطالبات و پاسخگویی به مشکلات، برپایی نشست‌های حرفه‌ای، تخصصی و عمومی، جدای از بهره‌برداری رسانه‌ها از این ظرفیت و ضیافت ملی، منجر به طرح، آسیب‌شناسی و یافتن راهکارهای مناسب در موضوعات مختلف و مبتلا به جامعه می‌شود.

 برگزاری کارگاه‌های تخصصی و کاربردی با حضور استادان ارتباطات و پیشکسوتان حوزه رسانه و همچنین حضور مهمانان خارجی که عمدتاً روزنامه نگاران بین‌المللی رسانه‌های شناخته جهان هستند، ضمن استفاده از فضای آموزشی نمایشگاه، به توسعه تعاملات رسانه‌ای نیز کمک خواهد کرد.

 بیست‌و‌‌سومین نمایشگاه مطبوعات با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه پنجم تا دوازدهم آبان‌ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و فصلنامه گیلگمش در بخش آموزشی تخصصی غرفه ۴۹۲ از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ پذیرای علاقمندان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا