اخبار

معرفی گیلگمش در سایت مرتبط با شعار سال ۲۰۱۷ سازمان جهانی جهانگردی

معرفی گیلگمش در سایت مرتبط با شعار سال ۲۰۱۷ سازمان جهانی جهانگردی

خبر معرفی فصلنامه فارسی و انگلیسی گیلگمش، در سایت مرتبط با شعار سال ۲۰۱۷ متعلق به سازمان جهانی جهانگردی درج شد.

 به گزارش روابط عمومی فصلنامه گیلگمش، در بخش «راه‌حل» سایت مرتبط با شعار سال ۲۰۱۷ متعلق به سازمان جهانی جهانگردی نوشته است: فصلنامه گیلگمش باهدف معرفی و گسترش رویکردهای توسعه پایدار منتشر می‌شود. این مجله، پشت جلد شماره دو فصلنامه انگلیسی خود را به شعار سازمان جهانی گردشگری با عنوان «سفر، لذت بردن و احترام گذاشتن» اختصاص داد. با این حرکت، گیلگمش مخاطبان خود را با این شعار که به دنبال معرفی توسعه پایدار در گردشگری و ارتباطات است، آشنا کرد.

 در بخش دیگری از نوشتار این سایت آمده است: مجله انگلیسی گیلگمش در داخل و خارج از ایران توزیع می‌شود؛ اما قبل از نسخه انگلیسی، پنج نسخه فارسی از این مجله منتشر شده بود که در هر فصل به موضوعاتی چون «ایرانیان و تجربه تورهای خلاق»، «توسعه پایدار»، «طراحی تجربی» و «اپلیکیشن‌های گردشگری» پرداخته است. همچنین مجموعه مجله‌های گیلگمش از کاغذ سنگ تهیه می‌شود و برای چاپ آن هیچ درختی قطع و هیچ آبی مصرف نمی‌شود. بر همین اساس، گیلگمش کمپین «گیلگمش بخوانید، در مصرف آب صرفه‌جویی کنید» را راه‌اندازی کرد.

 شماره دو فصلنامه انگلیسی گیلگمش، همه بخش‌های پنج‌گاه شعار جهانی گردشگری پایدار برای توسعه را شامل می‌شود. این مجله در راستای رشد اقتصادی در بخش فرهنگی و حفظ محیط‌زیست مقاله‌هایی را درباره میراث فرهنگی، تاریخ، محیط‌زیست، سبک زندگی، جغرافیا، ایران‌شناسی، هنر، اسطوره‌شناسی چاپ می‌کند که باعث درک متقابل می‌شود. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا