اخبار

برگزاری جشنواره سفرنگاری “دزفول‌گرام” در اسفند ماه ۱۳۹۷

عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری گفت: جشنواره دزفول‌گرام به منظور معرفی شهرستان دزفول و ظرفیت‌های گردشگری آن به مردم کشور و دنیا به کمک ابزار فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به مدت ۳ روز در اسفند ماه سال جاری در شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

در مدت زمان برگزاری جشنواره سفرنگاری دزفول.گرام، شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

آرش نورآقایی در خصوص رسانه‌های مجاز در این جشنواره تصریح کرد: نویسندگان وبلاگ‌ها، وب‌سایت‌ها و صفحات اینستاگرام به هر دو زبان انگلیسی و فارسی مجاز به شرکت در این رویداد هستند.

وی در تشریح آئین‌نامه جشنواره دزفول‌گرام گفت: هیچ نوع محدودیت سنی برای شرکت در حوزه‌های مختلف جشنواره وجود ندارد و صاحبان وبلاگ، وب‌سایت‌ها و صفحه‌های اینستاگرام جهت شرکت در جشنواره، باید در وب‌سایت etravelgram.ir ثبت‌نام نمایند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری در خصوص موضوع بخش مسابقه جشنواره دزفول‌گرام خاطرنشان کرد: موضوع مستندات باید در یکی از حوزه‌های سفر، گردشگری، عکاسی، محیط زیست، حیات‌وحش، صنایع‌دستی، خوراک، تاریخ، سبک زندگی و آداب و رسوم اقوام ایران و جهان باشد. موضوع برای شرکت‌کنندگان در بخش انگلیسی، آزاد بوده و محدودیتی ندارد.

نورآقایی با اشاره به برگزاری موفق نخستین دوره از جشنواره‌های سفرنگاری etravelgram در ماکو، افزود: در جشنواره ماکو تعداد ۷۰ سفرنگار به اتفاق ۱۵ خبرنگار از ظرفیت‌های گردشگری سه شهرستان زیر مجموعه منطقه آزاد ماکو بازدید و اقدام به تولید صدها یادداشت، گزارش، هزاران عکس و صدها دقیقه فیلم کردند و به نشر آن پرداختند.

وی با تأکید بر نو بودن جشنواره سفرنگاری دزفو‌ل‌گرام در حوزه گردشگری خوزستان یادآور شد: ۴۰ نفر برگزیده در مرحله اول داوری به مدت ۳ روز با حضور در شهرستان دزفول در رقابت و جشنواره سفرنگاری شرکت خواهند کرد. هم‌چنین ۱۵ نفر از هموطنان خوزستانی در بخش بومی‌– محلی جشنواره، به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرمسئول مجله گیلگمش به عنوان یکی از برگزارکنندگان جشنواره دزفول‌گرام یادآور شد: این جشنواره کار خود را از ۲۱ اسفند ماه سال جاری به مدت ۳ روز آغاز خواهد کرد و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۲۶ بهمن‌ تا ۵ اسفند ۱۳۹۷ اقدام به ثبت‌نام کنند.

نورآقایی در پایان در خصوص نحوه ثبت‌نام در جشنواره دزفول‌گرام تصریح کرد: ثبت‌نام در این جشنواره از طریق وب‌سایت etravelgram.ir انجام می‌شود. همچنین جزئیات تکمیلی جشنواره و اخبار مرتبط با آن از طریق وب‌سایت جشنواره و صفحه اینستاگرام با نام dezful.gram اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی‌است، علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه جشنواره سفرنگاری دزفول‌گرام از طریق دفتر فصلنامه گیلگمش با تلفن ۰۲۱۶۶۹۴۲۶۶۰ و ایمیل info@etravelgram.ir تماس حاصل فرمایند‌.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا