اخبار

گیلگمش در آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان

گیلگمش در آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان

فصلنامه انگلیسی گیلگمش باهدف آشنا کردن همه علاقه‌مندان به میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دنیا با ویژگی‌های فرهنگی و طبیعی، فایل فروش خود را در سایت «آمازون» بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان ایجاد کرد.

 به گزارش روابط عمومی گیلگمش، مسئول شورای سیاست‌گذاری فصلنامه‌های فارسی و انگلیسی گیلگمش دراین‌باره گفت: هدف را چنین تعریف کردیم که شماره ١٠ انگلیسی گیلگمش را بتوان در کیوسک‌های خارج از کشور تهیه کرد. تا همین جای کار توانستیم مجله را برای خیلی از کتابخانه‌ها و دانشگاه‌ها و افراد تأثیرگذار در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری بفرستیم.

 «آرش نورآقایی» افزود: اما موفقیت دیگری که به لطف دوستان کسب شد، حضور گیلگمش در سایت «آمازون» است. افتخار داریم که یک کالای فرهنگی ایرانی را در دسترس مردم دنیا قرار دهیم و میهنمان را از لابه‌لای عکس‌ها و متن‌ها به دیگران معرفی کنیم. به همین منظور به‌زودی فروش فصلنامه در «آمازون» شروع خواهد شد.

 «آمازون» برندی نام‌آشناست و کمتر کسی است که نام این شرکت را نشنیده باشد. «آمازون» یک فروشگاه اینترنتی است که کار خود را تقریباً از ۲۰ سال پیش با «جف بزوس» در ایالات‌متحده آغاز کرد و هم‌اکنون در بیشتر کشور‌های دنیا خدمت‌رسانی می‌کند و به یک غول در دنیای فروشگاه‌های اینترنتی تبدیل شده است. جالب است بدانید لوگوی فعلی این کمپانی طوری طراحی شده که لبخندی از a تا z را به ذهن متبادر کند و مفهوم آن این است که شرکت قادر است هر چیزی (از a تا z) را به دست هرکسی در هر نقطه‌ای از دنیا برساند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا