اخبار

ویژه‌نامه «سفر به هف شهر عشق» منتشر شد

ویژه‌نامه «سفر به هف شهر عشق» منتشر شد

ویژه‌نامه «سفر به هفت شهر عشق» فصلنامه گیلگمش با محوریت جاده ابریشم و مسیر زیارتی و عرفانی از ری تا مشهد منتشر شد. 

 به گزارش روابط عمومی گیلگمش، ویژه‌نامه «سفر به هفت شهر عشق» با موضوع گردشگری کم‌شتاب و سفر با قطارهای شرکت «ریل سیر کوثر» هم‌زمان با بیست‌و‌سومین نمایشگاه مطبوعات توسط فصلنامه گیلگمش منتشر شد تا دستاورد جدیدی از تیم تحقیقاتی و پژوهشی گیلگمش پیش‌روی شما علاقه‌مندان قرار بگیرد.

 برای تهیه محتوای این فصلنامه گروهی مجرب در بخش‌های مختلف گرده هم آمدند و پس از تهیه طرح‌های خلاقانه درنهایت شش نفر انتخاب و راهی سفر در بخشی از جاده ابریشم و مسیر عرفانی زیارتی از ری، سمنان، دامغان، بسطام، سبزوار، نیشابور تا مشهد شدند تا با تهیه سفرنامه، گزارش، عکس و نقاشی محتوایی تولید کنند که نتیجه آن را در ویژه‌نامه‌ای با عنوان سفر به هفت شهر عشق مطالعه خواهید کرد.

 این ویژه‌نامه که با حمایت شرکت ریل سیر کوثر منتشر شد، اعضای شورای سیاست‌گذاری آن را «سمیرا محب علی»، «سیده مهسا مطهر» و «آرش نورآقایی» بر عهده داشتند. 

 مدیریت اجرایی ویژه‌نامه سفر به هفت شهر عشق بر عهده «سمیرا محب علی» و نویسندگان این ویژه‌نامه «آرمیتا زراسی» (آشنایی با اَبَر راه ابریشم)، «زهرا سادات عطایی» (سفر به هفت شهر عشق)، «بنوشه فرهت» (می‌تونی بری شابدالعظیم ماشین‌دودی سوار بشی)، «حمیدرضا حسینی» (امام شیعیان، ضامن آهوان، سلطان خراسان)، «مریم قرائی» (تا معرفتی کسب کنی)، «ساغر کوهستانی» (گردشگری کم‌شتاب و تجربه سفر با قطار و همچنین مصاحبه با سید حسن هاشمی مدیرعامل شرکت ریل سیر کوثر)، «مجتبی گهستونی» (جاذبه‌های گردشگری در هفت مقصد عرفانی زیارتی) و «آرش نورآقایی» (سرمقاله و همچنین خراسان بزرگ؛ فرصت ازیادرفته) بودند.

 مدیر هنری و صفحه‌آرا «نگار گنجی» و طراحی‌های ویژه‌نامه را «ندا آقاجانی اولوئی» و «مهدانا کارور» عهده‌دار بودند. در ویژه‌نامه گیلگمش سفر به هفت شهر عشق، عکس‌هایی از «پوران زنگنه»، «حسام میر‌رحیمی»، «مریم سلیمی»، «فاطمه بیات»، «مینا حسینی»، «فائزه رستمی»، «سعید زهری»، «پرویز شجاعی پارسا»، «فرزان صائبی»، «مهتاره علیزاده»، «مریم قرائی» و «نگار گنجی» منتشر شده است.

 همچنین امور مربوط به بازرگانی و مالی را «مسعود سلمان زاده»، «سعید ایوبی» و «دریاناز زندی» بر عهده داشتند.

 ویژه‌نامه «سفر به هفت شهر عشق» فصلنامه گیلگمش در محل برگزاری نمایشگاه مطبوعات و در بخش آموزشی تخصصی غرفه ۴۹۲ از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

 به‌منظور ارتباط با فصلنامه گیلگمش می‌توان به آدرس تهران، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر (شادمان)، بن‌بست سلامتی، پلاک ۱۶. کدپستی: ۱۴۵۶۷۵۳۷۹۵ و تلفن: ۶۶۰۰۹۲۱۲ مراجعه کرد و یا از طریق پست الکترونیک info@gilgameshmag.com و یا سایت www.gilgameshmag.ir و همچنین اینستاگرام gilgamesh.mag ارتباط برقرار کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا