اخبار

پیمان همکاری فصلنامه گیلگمش و هاستل کوژین به بار نشست

پیمان همکاری فصلنامه گیلگمش و هاستل کوژین به بار نشست

فصلنامه گیلگمش و هاستل کوژین در راستای همکاری‌های علمی و برگزاری رویدادهای مشترک در حوزه گردشگری، محیط زیست و میراث فرهنگی پیمان همکاری نوشتند.

 به گزارش روابط‌عمومی فصلنامه گیلگمش، در نخستین جلسه پس از انعقاد تفاهم‌نامه برای برگزاری نشست‌های مشترک که در محل هاستل کوژین برگزار شد، فصلنامه گیلگمش به عنوان یکی از دستاوردهای توسعه‌پایدار و تاثیرگزاری‌اش در حوزه گردشگری و میراث‌فرهنگی توسط سارا اسدی و طلیعه شاهرخی از سردبیران مجله گیلگمش به مخاطبان ایرانی و خارجی معرفی شد.

 همچنین در این جلسه رضا پاکروان نویسنده، فیلم‌ساز و ماجراجوی ایرانی در اروپا از طریق اسکایپ متصل و به صورت پخش زنده با مهمانان حاضر در این نشست سخن گفت.

 کوژین یا سی‌یو‌این‌ایران، مرکزی است که جرقه آن از ۲ سال پیش و در یک گروه فیس‌بوکی زده شد. گروهی که بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر عضو آن بودند و در نهایت در سال گذشته، توانستند خانه‌ای برای این‌ گروه دست و پا کنند. این «خانه» در حقیقت یک کافه-هاستل است که حالا در استاندارد اقامت‌گاه‌های کوچک جهان فعالیت می‌کند و میزبان دو گروه است: یکی توریست‌های خارجی و دومی افرادی که دغدغه فعالیت‌های هنری دارند.

 کوژین، سعی می‌کند که به فضای فرهنگی و سبک زندگی میهمانان خود نزدیک شود و از این روی، آشپزخانه آن غذای گیاهی هم عرضه می‌کند. این مجموعه سعی کرده فضایی به نسبت ارزان شامل ۵ اتاق خواب با ۱۲ تخت تک‌نفره و سه تخت بزرگ برای توریست‌ها فراهم کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا