اخبار

رسانه‌ها راه معرفی ابرکوه به گردشگران هستند

رسانه‌ها راه معرفی ابرکوه به گردشگران هستند

بخشی از تاریخ ابرکوه به اشعار فردوسی و جاده ابریشم بازمی‌گردد. بناهای تاریخی چون گنبد عالی، مناره‌های مسجد نظامیه و بادگیرهای دو طبقه تنها بخشی از جاذبه‌های گردشگری ابرکوه هستند.

 سیدعلی‌رضا رسولی، شهردار ابرکوه با اشاره به موارد بالا گفت: ابرکوه در مرکز ایران و در مسیر طلایی گردشگری کشور قرار گرفته است و قابلیت آن را دارد که به عنوان یک مقصد جذاب گردشگری معرفی شود.

 شهردار ابرکوه افزود: گردشگری صنعتی پاک و درآمدزا است که به اقتصاد پایدار منجر می‌شود. یکی از ابزارهای معرفی ابرکوه به عنوان یک مقصد گردشگری، رسانه‌ها و فضای مجازی هستند که می‌توانند با تاثیر موثر بر مخاطب، او را با امکانات و ظرفیت‌های ابرکوه آشنا سازند.

 مردم، مسئولان و فعالان گردشگری محلی به ظرفیت‌های گردشگری ابرکوه واقف هستند. سیدعلی‌رضا رسولی با اشاره به این مطلب گفت: تمامی مسئولان، مردم محلی و امام جمعه شهر ابرکوه برای حفظ و احیای سنت‌ها، خوراک، فرهنگ محلی و بناهای تاریخی شهر می‌کوشند تا بتوان آن‌طور که شایسته است ابرکوه را به گردشگران معرفی کرد.

 سمینار معرفی جاذبه‌های گردشگری ابرکوه عصر روز ۲۴ بهمن ماه در سالن آمفی تاتر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در تهران برگزار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا