اخبار

سفر دوچرخه گیلگمش آغاز شد

علیرضا ظفری به همراه دوچرخه گیلگمش در پروژه‌ای برای آماده‌سازی نقشه جامع گردشگری به تمامی شهرهای ایران سفر می‌کند.

به گزارش روابط عمومی گیلگمش، این فصلنامه میزبان علیرضا ظفری کوله‌گرد حرفه‌ای بود که بیش از سیزده سال است که سفر می‌کند، خانه ثابتی ندارد و هزینه‌های سفر خود را از طریق کار در سفر تامین می‌کند.

شاید برای بسیاری از علاقه‌مندان تامین هزینه‌های سفر یکی از دغدغه‌های اصلی باشد. اما علیرضا ظفری در پروژه‌ای دو ماه که در خرداد و تیر سال ۹۶ اجرا کرد به دنبال‌کنندگان خود نشان داد چگونه می‌توانند در حین سفر کار کنند و خرج سفر خود را مهیا کنند. این کوله‌گرد حرفه‌ای در طول دو ماه به تمام مراکز استان ایران سفر کرده و تمامی مراحل کار در سفر خود را در صفحه اینستاگرام خود شرح داده است.

علیرضا ظفری در پروژه‌ای بزرگتر که از شهریور سال گذشته آغاز کرده به دنبال تهیه نقشه و اطلاعات جامع سفر به ایران است. در فاز اول این پروژه،‌ او در طول ۹ ماه گذشته به بیش از صد شهر از ۴۶۵ شهر کشور سفر کرده و نقاط گردشگری، امکانات کوله‌گردی هر منطقه را مشخص می‌کند.

علیرضا ظفری گفت که پس از آشنایی با آرش نورآقایی و فصلنامه گیلگمش، تصمیم برآن شد که سفر را به همراه دوچرخه گیلگمش ادامه دهد تا ضمن همکاری دوجانبه با این مجموعه، سرعت کار افزایش یابد.

اولین عکس‌های سفر مربوط به شهر بندرعباس است. همراهان فصلنامه گیلگمش می‌توانند از این پس، سفرنامه علیرضا ظفری به همراه دوچرخه گیلگمش را در بخش “سفرنامه” سایت مجله دنبال کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا