چند رسانه‌ای

برگزاری سمینار معرفی جاذبه‌های گردشگری ابرکوه

سمینار معرفی جاذبه‌های گردشگری ابرکوه با مشارکت فصلنامه گیلگمش، مسئولان و فعالان عرصه میراث فرهنگی و گردشگری ابرکوه، در تهران برگزار می‌شود.

در نشستی با حضور مسعود سلمان‌زاده مسئول اجرایی فصلنامه گیلگمش و برخی از مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه به‌منظور هماهنگی پیرامون برگزاری سمیناری در تهران برای معرفی شهرستان ابرکوه و پتانسیل‌های آن در کومه بی‌بی سیّد ابرکوه برگزار شد.

در این نشست سلمان‌زاده گفت: ابرکوه یکی از شهرستان‌های تاریخی در ایران است که با وجود پتانسیل‌ها و جاذبه‌های بالای گردشگری، آن طور که شایسته است شناخته ‌نشده است. این در حالی است که رونق صنعت گردشگری در این شهرستان می‌تواند زمینه‌های توسعه‌های همه‌جانبه را برای مردم آن فراهم کند.

مسئول اجرایی گیلگمش خاطرنشان کرد: در همین راستا فصلنامه گیلگمش در نظر دارد با مشارکت مردم، مسئولان، مدیران مجموعه‌های بومگردی و علاقه‌مندان به میراث فرهنگی، تاریخی و گردشگری، سمیناری را به‌منظور معرفی شهرستان ابرکوه در حوزه جاذبه‌های گردشگری، صنایع‌دستی، غذاها و خوراکی‌های سنتی، در تهران برگزار کند.

مسئول اجرایی فصلنامه گیلگمش با بیان اینکه تلاش می‌شود سمینار فوق در بهمن‌ماه برگزار شود، تصریح کرد: ابرکوه اولین شهر از بین شهرهای ایران است که تصمیم داریم با برگزاری یک سمینار آن را به راهنمایان، تورها و آژانس‌های گردشگری و حتی توریست‌های سراسر دنیا معرفی کنیم.

سلمان زاده یادآور شد: در سمینار مذکور تلاش می‌شود معرفی جاذبه‌های گردشگری و بومگردی این منطقه توسط اهالی همین شهر صورت گیرد و پذیرایی مدعوین با یکی از شیرینی‌های سنتی همین شهرستان انجام شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا