چند رسانه‌ای

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از فصلنامه گیلگمش حمایت کرد

خبر مسرت بخش همواره دل را شاد و لحظه‌ها را ماندگار می‌کند و اینک خبر دیدار مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش، آقای دکتر انصاری لاری به همراه مدیران گرامی از فصلنامه گیلگمش در پایان دومین نشست موفق شب‌های فرهنگ و هنر جزیره کیش در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ در شهر تاریخی حریره مایه افتخار فصلنامه گیلگمش است.

در دیدار دکتر انصاری لاری رییس سازمان منطقه آزاد کیش، معرفی فصلنامه‌های گیلگمش فارسی، انگلیسی و نوجوان همراه با خلاصه‌ای از فعالیت‌های گیلگمش در راستای ارتقا سطح گردشگری، حمایت محیط زیست و حفاظت میراث فرهنگی تقدیم او شد.

دکتر انصاری لاری با خرسندی گفت: با این حقیقت که فصلنامه گیلگمش از کاغذ سنگ تولید می‌شود اما برای من لطافت و بوی ساتر از آن تداعی کننده کتاب و مجلات از جنس کاغذ چوب است.

در راستای ترویج اهداف گیلگمش دکتر انصاری لاری در نهایت حمایت پرمهر و غرورآفرین سازمان منطقه آزاد کیش از فصلنامه گیلگمش را ابلاغ کرد.

در انتهای این گفتگوی ویژه و صمیمانه مدیر عامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش به همراه هیئت مدیران آخرین شماره از فصلنامه‌های گیلگمش فارسی، انگلیسی و نوجوان را همراه با خود به یادگار بردند.

به امید سربلندی و افتخار روز افزان ایران زمین با یاری, تشویق و حمایت دولت مردان این مرز و بوم.

گزارشگر: گیلگمش.کیش

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا